О нас

Успіх діяльності компанії на ринку, затребуваність продукту — можливі при організаційній цілісності, узгодженості дій всередині колективу, в якому кожен співробітник прагне підвищувати свій професійний рівень. А також при усвідомленні співробітниками, кожен з яких є безпосереднім учасником бізнес-процесу, місії та цілей роботи компанії, орієнтованої на принципи соціально-етичного маркетингу.

Соціально-етичний маркетинг — сучасна концепція розвитку підприємництва, що передбачає прийняття маркетингових рішень з урахуванням інтересів підприємства, споживачів і суспільства в цілому.

«Хліб — далеко не унікальний продукт. Але ми робимо його таким завдяки принциповому відношенню до якості. Ми відрізняємося від інших учасників ринку готовністю гарантувати стабільну якість, а разом з нею, корисність нашого хліба. Сьогодні все більше людей починають свідомо ставитися до свого здоров'я та здоров'я своїх близьких, а це значить, вони готові вибирати якісніший продукт. Ми бачимо свою місію в тому, щоб такий продукт був доступний найвибагливішим споживачам. Продаж хліба — особливе мистецтво. Здавалося б, не викликає сумнівів потреба в цьому продукті, але, тим не менш, методика взаємодії з нашими клієнтами грає важливу роль в тому, щоб хліб опинився на столах наших споживачів. Ми працюємо над тим, щоб запропонувати найбільш оптимальні взаємовигідні види співпраці, спрямовані на довгострокову перспективу».

Ударов Олег Юрійович
Начальник відділу збуту

«До моменту, коли хліб опиниться в руках покупця, він проходить довгий шлях. І на кожному етапі — від отримання сировини до передачі хліба в магазин, ми відчуваємо відповідальність перед споживачем за результат. Виробництво хліба - дуже кропіткий процес, на який впливає безліч факторів, і, наше завдання не тільки враховувати їх усі, але і змусити їх працювати на необхідний результат».

Сухомлин Лілія Миколаївна
Начальник виробництва

«Кожен виріб — це не просто асортиментна одиниця продукції. За кожним найменуванням стоїть історія, перевірені рецепти, спогади дитинства, відгуки клієнтів — саме з такої синергії народжуються наші продукти. Секрет виробництва нашого хліба полягає в гармонійному поєднанні трьох компонентів: традиційних рецептів, сучасних технологій і досвіду наших фахівців».

Бучковська Зоя Сергіївна
Головний технолог

«Якісний продукт неможливий без якісної сировини. Сучасні умови ринку такі, що знайти і забезпечити доставку якісної сировини точно в термін стає все складніше. Тому ми цінуємо відносини з надійними постачальниками і прагнемо вдосконалювати процеси закупівлі».

Голінкевич Тетяна Василівна
Начальник відділу постачання

«Продаж нашої продукції не є єдиною метою діяльності нашої компанії. Ми акцентуємо увагу на ефективному супроводі відносин «постачальник-покупець». Ми стежимо за виконанням зобов'язань в питаннях договірних відносин, бухгалтерських операцій».

Самусько Людмила Михайлівна
Фінансовий директор

«Специфіка роботи з такими продуктами як хліб і кондитерські вироби така, що вимагає максимальної оперативності в питаннях доставки і розподілу. Наша мета — забезпечити торговельні точки, а відповідно і клієнтів, свіжими продуктами. Грамотно організувавши процес розподілу, можна забезпечити якісну роботу з нашими клієнтами».

Дьячук Олександр Борисович
Начальник відділу транспорту і логістики

Наш успіх на ринку вимірюється успіхом наших клієнтів і партнерів, задоволеністю покупців. Комплексний підхід до вирішення поставлених завдань дозволяє, з нашого боку, кожному співробітнику зробити свій внесок в роботу, а з боку клієнтів, отримати якісний продукт. Виробництво хліба, безумовно, не простий процес, проте, щодня мотивуючий до вдосконалення як бізнес-процесів в цілому, так і кожного співробітника зокрема. Ринок хліба характеризується жорсткою конкуренцією і наявністю цінових воєн, так як хліб — дуже чутливий до зміни цін. Наш принцип — не брати участь в цінових війнах на шкоду якості продукції. Гарантуючи високу якість хліба, ми виконуємо свій обов'язок перед споживачами.

Анучін Костянтин Іванович
Директор